עורך דין דיני משפחה בבת ים

עורך דין דיני משפחה בבת ים

כך תבחרו עורך דין לדיני משפחה:

דיני משפחה הם סוגיה רגישה ומורכבת הכרוכה בדיני נפשות ממש. תחתיה נמצאות מחלוקות וסוגיות המתגלעות בין שני בני הזוג, כאשר עורך הדין ישאף לפעול למען האינטרסים האישיים של לקוחו בלבד. בין נושאי התחום נהוג להתייחס להחלטות בנוגע למשמורת על הילדים, קביעת מזונות או תביעת מזונות, תביעות רכוש, תביעות גירושין ובקשות שונות כמו צווי הגנה ומניעה, צו עיקול, צו עיכוב יציאה מהארץ וכד'.

מדוע אתם זקוקים לעורך דין בתחום?

רק עורך דין דיני משפחה וותיק ומיומן יוכל לפעול כמה שיותר מהר לנקיטת הליכים משפטיים או הגעה להסכמות בין הצדדים.

4 טיפים לבחירת עורך הדין המתאים

  1. בחרו עורך דין המתייחס אליכם באופן אנושי ורגיש ולא בגורם הרואה בכם תיק משפטי בלבד.
  2. ייתכן ותצטרכו להגיע למשרדו יותר מפעם אחת ועל כן רצוי שיהיה בקרבת מקום מגוריכם. אם הנכם גרים באזור יפו, חולון, בת ים לדוגמה, מוטב כי תחפשו עורך דין דיני משפחה בבת ים למשל, או באחת הערים הסמוכות.
  3. רצוי שלעורך דינכם תהיה אוריינטציה גישורית במטרה לסיים את ההליכים בצורה מהירה וברוח טובה, מה שיטיב איתכם ועם בני משפחתכם.
  4. עורך הדין חייב להתייחס בכל טקטיקה ופעולה להשלכות חשובות שעלולות להתעורר ממנה בהקשר ילדיכם המשותפים. בקשו ממנו להיות מעורבים ומעודכנים בצורה שוטפת ואל תתפשרו על משרד שלא לוקח את הבטחה זו ברצינות יתרה.

מחפשים עורך דין מקצועי, מנוסה ואמין, המתמחה בדיני משפחה? משרד עורכי הדין אהרון גל ושות' הוא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, לרבות ייעוץ ללא עלות, התקשרו ל – 08-8678338

סגירת תפריט