עורך דין גירושין בת ים

עורך דין גירושין בת ים

תביעת גירושין: מה היא כוללת?

אחד הנושאים המכאיבים, הסוערים והרגישים ביותר בעולם המשפט נוגע לעניין הגירושין. בני הזוג יכולים לבחור בהליך גירושין בהסכמה ולהימנע מהתערבות משפטית או של בית הדין הרבני, אך כאשר לא מגיעים הדברים לכדי הסכמה הדדית הם לרוב ימצאו את דרכם הישר אל עורך דין גירושין בת ים, באשדוד, בחיפה או בכל עיר שבה מתגוררים כעת הצדדים.

3 הנושאים המרכזיים בכל הליך גירושין

המשמורת על הילדים – יש להחליט מי מקבל חזקה על הילדים ולמשך כמה ימים ושעות לאורך השבוע. לרוב יוסכם על אחד משניים: או משמורת מלאה להורה מסוים כאשר האחר יקבל הסדר ראייה, או משמורת משותפת שבה ההורים מגדלים שווה בשווה את ילדיהם (שבוע- שבוע למשל).

מזונות – על סמך הסדר המשמורת שייקבע, יוחלט על סכום המזונות המשקלל את צורכי הילדים עם יכולתו הכלכלית של ההורה החייב במזונות. זאת במטרה לשמור על רמת חיי הילדים וגם לאפשר שרידות כלכלית להורה המשלם.

רכוש – בני הזוג יחלקו ביניכם את הנכסים, הרכוש, הכספים והחפצים שצברו לאורך חייהם המשותפים כולל את חשבונות הבנק, הזכויות ועוד.

בחירת עו"ד: שילוב בין מומחיות לאדיבות

ניהול חכם ואפקטיבי של תביעת הגירושין מצריך ליווי משפטי מטעם עורך דין גירושין בבת ים, בירושלים, באילת – בכל עיר שבה הצדדים מתגוררים. יש לבחור בגורם מומחה ומנוסה ביותר בתחום, המעניק בנוסף יחס אישי אדיב וסבלני ללקוח בשל רגישות התחום.

נמצאים לפני הליך גירושין וזקוקים לשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום זה? ניסיון רב ורמת מקצועיות גבוהה הם פרמטרים שחשובים לכם? משרד עורכי הדין אהרון גל ושות' הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, לרבות ייעוץ ללא עלות, התקשרו ל – 08-8678338

סגירת תפריט