עורך דיו מזונות באשדוד

עורך דיו מזונות באשדוד

בחירה נכונה של עורך דין לענייני מזונות

סוגיית המזונות היא מהנדבכים המרכזיים של הליכי הגירושין, בין אם מדובר במזונות האישה ובוודאי דמי המזונות לילדים. מדובר בסכומים אשר ישפיעו באופן מהותי על מצבם הכלכלי ועל איכות חייהם של כל המעורבים, ולא פעם נושא זה מעורר מחלוקות קשות. על מנת להתנהל בצורה נכונה, יעילה וחכמה יש לפנות אל עורך דין לענייני מזונות ובמאמר זה נסביר כיצד להגיע אל בעל המקצוע הנכון.

 

התחילו בהמלצות

אם יש לכם חברה או חברה, בן משפחה או קולגה שעברו בתקופה האחרונה הליכי גירושין, שאלו אותם לגבי עורכי דין בענייני מזונות שסייעו להם. במידה וההתרשמות של הממליץ היא חיובית, שאלו אותו מדוע: האם בזכות האישיות של עורך הדין, ההקשבה שלו, הסבלנות והאמפתיה? האם בזכות הזמינות הגבוהה והמענה לטלפון מסביב לשעון? האם בזכות יכולותיו המקצועיות של עורך הדין אשר הצליחו להביא להישגים המקווים מבחינת דמי המזונות? או אולי דווקא בגלל שכר הטרחה שהתאים לתקציב? בנוסף, שאלו את הממליץ באיזה נושא הוא קיבל את הסיוע המשפטי, האם למשל בתביעת מזונות ילדים, במזונות אישה, בתביעת מזונות רטרואקטיבית, בהגדלה או הקטנה של דמי מזונות שנקבעו בעבר, וכן הלאה.

 

ומה אם אין לי המלצות?

אם אין לכם המלצות על עורך דין בענייני מזונות הפשילו שרוולים והיכנסו לרשת. כאן תמצאו אתרים של עורכי דין וכן פורטלים משפטיים גדולים שבהם ניתן לקרוא על תחומי העיסוק וגם לקבל מידע מקצועי בסיסי לגבי הצעדים הפתוחים בפניכם ומשמעותם. בתוך כך, שימו דגש על מספר היבטים בבחירה:

  • אזור הפעילות של עורך הדין – יש לזכור כי סוגיית המזונות, והליכי הגירושין בכלל, מצריכים לא מעט תעצומות נפש ויכולים גם להתפרש על פני תקופה ארוכה. לכן, ישנה חשיבות לפנייה אל עורך דין שמשרדיו שוכנים באזור מגוריכם, כך שלא תצטרכו להרחיק בנסיעות ממושכות רק כדי לפגוש אותו. לדוגמא, אם אתם מתגוררים באשדוד והסביבה, עדיף לפנות אל עורך דין מזונות באשדוד שגם מכיר היטב את בתי הדין ובתי המשפט לענייני משפחה באזור ואת הנפשות הפועלות.
  • ותק וניסיון – כמו בכל תחום מקצועי, גם כאן ישנה חשיבות גדולה לוותק ולניסיון המצטבר של עורך דין מזונות ילדים באשדוד. ככל שניסיונו גדול יותר, כך גדלים הסיכויים לבניית אסטרטגיה נכונה ויעילה, לקבלת פתרונות יצירתיים, לקיצור הליכים היכן שניתן ולהימנעות משגיאות. בכל מקרה, שימו לב שניסיונו של עורך הדין הוא באמת בתחום דיני המשפחה והגירושין בפרט, ובהחלט כדאי לשאול אותו על כמות ומורכבות התיקים הדומים לשלכם שבהם טיפל בעבר.
  • ההרגשה שלכם – כאשר אתם מנהלים את השיחה הראשונה בטלפון ומגיעים אל הפגישה הראשונה עם עורך דין לענייני מזונות, שימו לב להרגשה שלכם. האם אתם מרגישים בנוח לפתוח מול האדם הזה סוגיות פרטיות? האם הוא קשוב ואכפתי? האם הוא באמת ממוקד בכם? האם האווירה במשרד מאופיינת במקצועיות וברוגע, או שמא בלחץ ובבלגן? העדיפו עורך דין בענייני מזונות שאתם מרגישים שתוכלו לסמוך עליו.
  • שכר הטרחה – גם לעלויות שירותי עורך הדין יש כמובן משמעות מבחינתכם. לכן, אפשר בהחלט לבדוק את העלויות של שני עורכי דין בענייני מזונות, או יותר, אך אל תוותרו על הניסיון, המקצועיות ורמת השירות.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ליווי משפטי ולקביעת פגישה עם עו"ד לדיני משפחה באשדוד, התקשרו לטלפון 08-8678338.

סגירת תפריט