משרד עורכי דין בבת ים

משרד עורכי דין בבת ים

עורך דין רכישת דירה: מי הוא ומה הוא עושה?

מזל טוב! אתם עומדים בפני אחד הצעדים הגדולים, המשמעותיים והמשפיעים ביותר כלכלית על המשך חייכם – רכישת הדירה. אתם אוהבים את הדירה, את המיקום ואת הנוף מהחלון ומרגישים שזוהי הדירה המתאימה לכם. אך בין אם אתם רוכשים דירה מהקבלן ובין אם מיד שניה – אתם זקוקים לגורם מקצועי ומומחה שיעבור על הסכם הרכישה ותנאיו, על מימוש הנכס וזכויותיכם העתידיות בו.

אפשר גם לבד. האמנם?

והנה לדוגמה – מיכל ואדם עמדו בפני רכישת דירה יד 2 בבת ים והאמינו שאין שום צורך לפזר כספים נוספים עבור עורך דין שיעבור על אותו חוזה שהם מסוגלים לקרוא ולהבין היטב. אלא שכאשר נכנסו לדירה, חשכו עיניהם. ארונות המטבח פורקו לחלוטין ואינם, מה שמצריך מהזוג להקצות לא מעט כספים עבור רכישת מטבח קומפלט. למעשה, אם היו שוכרים את שירותיו של משרד עורכי דין בבת ים המטפל בעסקאות רכישת דירות, הם היו מבינים מיד כי משפטן מקצועי יודע כיצד לאתר גם דברים שאינם קיימים בחוזה, לשאול לגביהם ולהבין מה בכוונת המוכרים לעשות ולערוך במידת הצורך תיקונים וניסוח חוזה חדש.

הגנה על הזכויות שלכם

כשאתם נעזרים בעורך דין לטובת קנייה של דירה חדשה, אתם מגנים על הזכויות שלכם ומוגנים מפני כל מצב של טעות, אי הבנה, אי הסכמה או מעשה נוכלות. מדובר בצעד חיים משמעותי מאוד שאמור לספק לכם קורת גג מלאה במזל טוב ונחת. אל תיקחו לגביה שום סיכון מיותר.

מצאתם סוף סוף את דירת חלומותיכם ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין שיסייע לכם משפטית בכל הקשור ברכישתה? משרד עורכי הדין אהרון גל ושות' הוא הכתובת המתאימה. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, לרבות ייעוץ ללא עלות, התקשרו ל – 08-8678338

סגירת תפריט