הסכם ממון אשדוד

הסכם ממון אשדוד

כל מה שרציתם לדעת על הסכמי ממון

יש לו שם רע ומוניטין גרוע, הוא נחשב לנחלתם הבלעדית של הכוכבים והסלבס ורוב האנשים רואים בו עיוות של האהבה הטבעית זה לזו. אלא שהסכם ממון הוא דווקא ההיפך הגמור! אם אתם כנים באהבה שלכם ורוצים להבטיח שגם אם תיפרדו הדברים ייעשו בצורה הוגנת ומכובדת, תוכלו לפנות לעורך דין נוטריון העורך הסכם ממון באשדוד, בתל אביב, בירושלים או בכל עיר אחרת שבה תבחרו.

למי זה מתאים?

הקבוצה העיקרית של הסכמי הממון היא אנשים שעבורם מדובר בפרק ב'. הם נכנסים לזוגיות עם ידע מוקדם ורכוש שצברו, לרוב גם ילדים מהזוגיות הקודמת. הם יעדיפו להסכים שבכל תרחיש אפשרי החל מפרידה כואבת ועד חלילה מוות של אחד מבני הזוג, לא יוכל הצד השני לדרוש חזקה על הרכוש שאיננו שלו והוא מחויב לפעול אך ורק על פי מה שסוכם.

בנוסף, אנשים שעבורם מדובר בפרק א' אך הם כבר הספיקו לצבור הון, נכס, רכוש ואפילו מניות או בעלי עסק, יעדיפו לערוך הסכם שבו כל הדברים יהיו ברורים מראש וכך הם יוכלו למנוע מצבים משפטיים כואבים מאוד.

הבטחנו זה לזו

הסכמי הממון לא דנים אך ורק בכסף. תחת ההסכם ניתן להכניס גם כל דבר שקשור למשמורת הילדים, לחלוקת החפצים הביתית ומי מקבל מה במדויק בעת הפרידה. טיפ: מומלץ לחפש משפטן מומחה ואמין למלאכה הנמצא בעיר מגוריכם. כך למשל עריכת הסכם ממון אשדוד תאפשר לכם במידת הצורך לגשת אל בית המשפט באשדוד ולא לחצות ערים במטרה לדון בתנאים או במחלוקות שהתעוררו.

רוצים לערוך הסכם ממון וזקוקים לסיוע משפטי הן בעריכתו והן בהבנת כל הסוגיות המשפטיות הקשורות אליו? משרד עורכי הדין אהרון גל ושות' הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, לרבות ייעוץ ללא עלות, התקשרו ל – 08-8678338

סגירת תפריט