עורך דין לענייני משפחה באשדוד

עורך דין לענייני משפחה באשדוד

שירותיו של עורך דין לדיני משפחה באשדוד

עו"ד דני גל הינו עורך דין דיני משפחה וגירושין באשדוד, אשר ליווה בהצלחה מאות רבות של לקוחות לאורך השנים. חשוב להבין כי תחום דיני המשפחה מורכב מתתי תחומים רבים העומדים בפני עצמם, אשר לכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים, חוקים, תקנות, צווים, פסיקות ותקדימים, אשר עורך דין משפחה באשדוד חייב להכיר על בוריים. כמו כן, עליו להכיר היטב את הערכאות השונות העוסקות בדינים אלו, כגון בית המשפט לענייני משפחה, בית הדין הרבני, הרשם לענייני ירושה, וכמובן גם את ההליכים השונים ואת הצעדים הפתוחים בפני לקוחותיו והשלכותיהם.

דיני משפחה – תחום רגיש ומורכב

למרות השוני שבין התחומים השונים של דיני משפחה, הגורם המשותף שחוזר כמעט בכל תיק הוא הרגישות הרבה שמתלווה להליכים. אין ספק שסוגיות המערבות את התא המשפחתי הגרעיני, או את המשפחה המורחבת, נוגעים גם בקשרים שנרקמו לאורך השנים, עקב בצד אגודל, ואילו סכסוכים וחילוקי דעות עלולים בהחלט להזיק ולפגוע בהם. למעשה, עצם ההגעה אל עורכי דין לדיני משפחה באשדוד כבר מעידה לרוב שקיים משבר או שעלול להתפרץ משבר, אותו מעוניינים לפתור ולהגן על הזכויות. על כן, עו"ד לענייני משפחה באשדוד פועל בראש ובראשונה מתוך רגישות רבה כלפי לקוחותיו, בעודו מכיר את התקופה הסוערת שעוברת עליהם בימים אלו. הוא עושה כמיטב יכולתו על מנת להגן על הקשרים שנרקמו ועל האנשים המעורבים, בין אם מדובר בבוגרים וכמובן גם בילדים.

עורך הדין מספק ללקוחותיו את הפרספקטיבה האובייקטיבית והרחבה, מבלי לפעול מתוך תחושות בטן או רגשות קשים, ומבלי לבצע צעדים נמהרים העלולים להתגלות כשגיאה קשה. לאור ניסיונו והבנתו, עורך דין לענייני משפחה באשדוד מתווה את האסטרטגיה הנכונה והיעילה ביותר עבור לקוחותיו, בין אם מדובר בחתירה להסכמות ולהסכם חתום, בין אם ניהול משא ומתן, ובין אם הגשת בקשות לצווים זמניים וכדומה. עורכי דין לענייני משפחה באשדוד גם מייצגים את לקוחותיהם בערכאות השונות, ולמעשה מהווים עבורם עוגן משפטי חשוב שניתן לבטוח בו, להתייעץ עימו ולסמוך עליו בתקופה סוערת זו. יחד עם זאת, ראוי לציין כי לצד ההתנהלות הרגישה והמכבדת, הרואה את טובת הצדדים הקשורים זה בזה גם בעתיד בדרכים שונות, במידת הצורך יודע עורך הדין להסיר את הכפפות ולפעול באופן נחרץ על מנת לשמור על האינטרסים שלו הלקוח.

באילו נושאים מטפל עורך דין לענייני משפחה

עורך דין גירושין באשדוד מטפל כאמור בקשת רחבה של נושאים, בהתאם לצרכים של לקוחותיו ולמצב התיק. כך למשל, עורך הדין עשוי לסייע בכתיבה ועריכה של צוואות, בהגשת בקשות לצו קיום צוואה או ירושה מול הרשם לענייני ירושה, בהגשת התנגדויות לצווים אלו, ובייצוג לקוחות בבית משפט לענייני משפחה בנושאי התנגדויות לצוואות וירושות. עורך הדין מטפל גם בכל הקשור לענייני גירושין, לרבות סוגיית המשמורת והסדרי השהות, חלוקת הרכוש, דמי מזונות ילדים ואישה, וכן צווי הגנה, תביעות כתובה, פירוק שיתוף, הוכחת אבהות, התרת נישואין בזוגות מעורבים, ועוד.

זו כמובן רק רשימה קצרה מבין הנושאים שבהם עורך דין משפחה באשדוד עשוי לטפל. לפרטים נוספים בנושאים אלו, לקבלת ליווי משפטי ולקביעת פגישה ראשונה עם עו"ד לענייני משפחה באשדוד, התקשרו לטלפון 08-8678338.

סגירת תפריט