מזונות ילדים באשדוד

מזונות ילדים באשדוד

כל מה שצריך לדעת על מזונות ילדים

החוק בישראל מחייב את ההורה לדאוג לכל צורכי ילדיו (קטינים עד גיל 18) במצב שבו הוא חי בנפרד מההורה השני. המזונות הם זכות הילד והם נקבעים במטרה להשיג תמיד את טובתו. לכן יכולים בני הזוג הנפרדים/ מתגרשים להסכים ביניהם על סכום קבוע מראש ולקבל על כך אישור מבית המשפט לענייני משפחה. כאשר לא מסוגלים בני הזוג להגיע לידי הסכמה, הם פונים כמובן לבית המשפט שיפסוק בעניין ומכאן והלאה יהיה מדובר בסכום אחיד וקבוע שיש לשלם מידי חודש. את הסכום ניתן להקטין או להגדיל רק אם התרחש שינוי נסיבות חיים משמעותי כלשהו שיכול להצדיק זאת ואז מומלץ לחפש עורך דין מזונות ילדים באשדוד, בתל אביב, בירושלים. בכל מיקום שסמוך אליכם.

מה כוללים דמי מזונות?

הוצאות הכרחיות והוצאות לא הכרחיות. הוצאות הכרחיות הן כל צורך קיומי שהילד תלוי בו כמו ביגוד, טיפול רפואי, מקום מגורים ואחזקתו, תשלום למוסד החינוכי ועוד. הוצאה לא הכרחית היא הוצאה נוספת על פי ההסכם כמו חוגים, חופשות, שיעורים פרטיים וכד'.

ועוד כמה פרטים מעניינים:

  • מינימום התשלום למזונות עומד על 1,250 ₪
  • אם יש בתמונה מספר ילדים, נהוג להפחית מהמינימום לכל ילד.
  • כדי שתתקיים חלוקת הוצאות שווה בין ההורים, יוחלט על סכום שווה לזה שמוציא חודשית ההורה השני בהקשר של כיסוי צרכי הילד.

מחפשים עורך דין מקצועי, מנוסה ומיומן שיעזור לכם לעבור את הליך הגירושין בצורה הטובה ביותר? משרד עורכי הדין אהרון גל ושות' הוא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, לרבות ייעוץ ללא עלות, התקשרו ל – 08-8678338

סגירת תפריט