עורכי דין באשדוד הוצאה לפועל

עורכי דין באשדוד הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל: מה הוא עושה עבורכם?

תחום ההוצאה לפועל חולש על יריעה רחבה של נושאים ונחשב אגוז קשה לפיצוח עבור מי שאיננו בקיא בתחום או וותיק מאוד בשטח. למעשה, רק עורך דין הוצאה לפועל המודע באופן מדויק לכל קביעה חוקית ותקנה יוכל לסייע ללקוחותיו להתמודד עם הנושא בצורה הטובה ביותר.

ביצוע פסקי דין מטעם בית דין למשפחה

מדובר בכל הליך שבו בית המשפט פסק דבר מה בהקשר לגירושין, המשמורת, המזונות, הרכוש, הנכסים וכו' אך אחד הצדדים לא עמד בהסכם וכעת עליו לפעול באופן מסוים מול הוצל"פ.

ייצוג זוכים וחייבים

עורך דין ההוצאה לפועל יוכל לבצע הליכי גבייה שונים בשם מרשיו, לרבות הגשת צו עיקול לחשבון הבנק או המשכורת, הרכב, המקרקעין, איסור יציאה מהארץ ועוד. בנוסף הוא מספק ייעוץ וליווי משפטי לחייבים בנושאים כמו פשיטת רגל או איחוד תיקים, חייב מוגבל באמצעים, הגעה לפריסת תשלומים או הסדר נושים, חקירות יכולת וכד'.

קיבלתם הודעה מהוצאה לפועל או שברצונכם לגבות את המגיע לכם? בחרו במומחה מקומי

למעלה מאלפי תיקים מנוהלים בכל שנה בהוצאה לפועל ולכן רצוי להיעזר בעו"ד הפועל בעיר מגוריכם ומכיר היטב את הצוות המקומי של הרשות וכן של בית המשפט. כך למשל תסייע לכם בחירת עורכי דין באשדוד הוצאה לפועל כדי להתמודד טוב יותר מול המוסד ובית המשפט בתוך העיר ומתוקף היכרותם עמם יהיה ניתן לפעול למענכם במגוון רחב יותר של דרכים.

זקוקים לשירותיו של עורך דין, המתמחה בהוצאה לפועל? משרד עורכי הדין אהרון גל ושות' הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, לרבות ייעוץ ללא עלות, התקשרו ל – 08-8678338

סגירת תפריט