תביעת מזונות קטין באשדוד

תביעת מזונות קטין באשדוד

סיוע של עורך דין בתביעת מזונות ילדים באשדוד

תביעת מזונות ילדים באשדוד, או בכל מקום אחר בארץ, מהווה נושא מהותי ומרכזי בהליכי הגירושין. להחלטות והפסיקות שיתקבלו בנושא זה יהיו השלכות כבדות משקל על עתידם של כל המעורבים – האם, האב וכמובן ילדיהם. על כן, לצורך תביעת מזונות קטין באשדוד יש להסתייע בליווי, ייעוץ וייצוג משפטי של עורך דין לדיני משפחה בעל ניסיון רב, כדוגמת עו"ד דני גל שכבר ליווה מאות תיקים של מקרי גירושין.

 

הערכאה המטפלת בתביעות מזונות

ראשית, חשוב להדגיש כי את סוגיית מזונות הילדים, כמו גם סוגיות נוספות הקשורות לגירושין, ניתן להסדיר גם בהסכם גירושין. במידה שקיימים התנאים המתאימים (בעיקר נכונות של ההורים לדון, להקשיב ולשתף פעולה), הרי שישנם כמה יתרונות ברורים להגעה להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני. אחד היתרונות החשובים הוא שבדיונים על הסכם הגירושין נשאר הכוח בידיהם של ההורים, שיכולים להחליט היכן הם מתעקשים, היכן מוותרים ובאים לקראת הצד השני וכדומה, וזאת לעומת הגעה לערכאה שיפוטית שבה עובר הכוח לידיים אחרות, ושני הצדדים עלולים להרגיש את עצמם מקופחים.

ישנם יתרונות נוספים להסכם גירושין אך במאמר זה לא נעסוק בהם. כעת נציין כי ישנן שתי ערכאות שאליהן ניתן לפנות – בית משפט לענייני משפחה ובית דין רבני. חשוב להבין כי הערכאה הראשונה שאליה פונים בתביעת המזונות ובשאר סוגיות הגירושין, היא זו שתטפל בהם, ושלעיתים קיימים יתרונות בפנייה ראשונה אל ערכאה זו או אחרת עבור הגבר או האישה. עורך דין המלווה אתכם יסביר לכם את הנושא בפרוטרוט, ויסייע לכם בהגשת התביעה.

התביעה עצמה כרוכה במילוי הטפסים הרלוונטיים, בהתאם לסוגיות שעל הפרק וכמובן גם נושא המזונות. יש לצרף אליה את כל המסמכים הנדרשים, אשר יסייעו לבית המשפט או לבית הדין הרבני לקבל את החלטותיו. כך למשל, יש להעביר את פרטי הילדים המלאים, להעביר הסכם שכר דירה, דוחות משכנתא, סיכומי הוצאות חודשיים הקשורים לצרכי הילדים כגון חינוך, בריאות וכדומה, ובכלל – להראות את רמת החיים בה הורגלו. כמו כן, יש לצרף מסמכים המעידים על ההכנסות של בני הזוג, על פוטנציאל ההשתכרות שלהם (בעיקר של האב), על נכסים שונים המצויים ברשותם, ועל מצבם הכלכלי בכללותו.

 

לקבלת סיוע משפטי בתביעת מזונות ילדים

יש לציין כי תביעת מזונות ילדים באשדוד חייבת להתנהל בצורה מושכלת ונכונה בכל שלביה, וכאמור יהיו לה השלכות מרחיקות לכת על עתידם של כל המעורבים. לכן, ישנה חשיבות גדולה לפנייה מהירה אל עורך דין המתמחה בדיני משפחה, ועוד בטרם הגשת התביעה לערכאה זו או אחרת. לפרטים נוספים בנושא, לקבלת ליווי משפטי ולקביעת פגישה ראשונה עם עו"ד לדיני משפחה באשדוד, התקשרו לטלפון 08-8678338.

סגירת תפריט