עורך דין דיני משפחה בבת ים

דיני משפחה וירושה כוללים שורה ארוכה של נושאים משפטיים. התפקיד של עורך דין דיני משפחה בבת ים או בכל מקום אחר בארץ הוא לספק ללקוחות ייעוץ אובייקטיבי לגבי הנושא שעל הפרק.

ניתן למשל לפנות לעורך הדין כדי לברר על הסדרי אפוטרופסות. לפי החוק בישראל, אפוטרופוס הוא אדם שאחראי על מי שאינו מסוגל לדאוג לענייניו, כמו למשל אנשים חולים או קטינים. התייעצות עם  עורך דין דיני משפחה חשובה כי היא מאפשרת לבצע הגדרה מסודרת של אפוטרופוס על פי החוק.

מעבר לכך, עורך דין דיני משפחה עוסק בנושאים רגישים כמו משמורת ילדים, הסדרי ראייה, תשלומי  מזונות והסכמי ממון. הוא יכול לסייע לבני זוג גרושים עם הסכמים לגבי הזמנים שבהם כל הורה יכול לשהות עם ילדיו, ולהמליץ על דרכים לנסח או לממש הסכמים להסדרת חלוקת הרכוש בין הצדדים במקרה של גירושין. עורך דין גירושין בבת ים או בתל אביב אמור להכיר לעומק גם את הנושא של ידועים בציבור ולסייע למי שחי עם בת או בן זוג חיי משפחה במשק בית משותף בלי להתחתן.

עורך דין דיני משפחה עוסק גם בטיפול בעגונות, במעמדו ואחריותו של אב, בדיני צוואה וירושה ובעזבונות. אפשר להתייעץ איתו לגבי נישואים אזרחיים ולשמוע על מקרים שבהם יש צורך בפנייה לטוענים רבניים כדי לקבל ייצוג בבית דין רבני הדן בענייני אישות. כמו כן, עורך דין דיני משפחה בקיא בכל מה שנוגע לגיור ולכניסת לא יהודים לדת היהודית.

איך בוחרים עורך דין דיני משפחה?

עורך דין דיני משפחה עשוי להיות בעל התמחויות והכשרות נוספות. מלבד ההתמחות הבסיסית בדיני משפחה וירושה, יש עורכי דין עם הסמכה כנוטריונים, עורכי דין שעובדים כמגשרים ועורכי דין שמציעים שירותי בוררות. חשוב לבדוק לעומק את ההתמחויות של עורך הדין ולתת עדיפות למשרד מקצועי ומנוסה.

בנוסף, אפשר לקבל המלצות על משרדי עורכי דין מקומיים מלקוחות קודמים. כדאי ליצור קשר רק עם משרד עורכי דין בבת ים ברמה גבוהה ולא להתפשר על איכות השירות.

סגירת תפריט