עורך דין לענייני גירושין אשדוד

עורך דין לענייני גירושין אשדוד

במה עוסק עורך דין גירושין באשדוד

עו"ד דני גל הוא עורך דין גירושין באשדוד בעל ניסיון רב בדיני משפחה של מעל ל-12 שנים. במהלך שנים אלו ליווה עו"ד גל מאות תיקי גירושין ברמות מורכבות שונות וסיפק ללקוחותיו ייעוץ וייצוג בדיונים הקשורים להסכמי גירושין, ובפני בתי משפט לענייני משפחה ובתי דין רבניים. לא פעם, אנשים הפונים אל המשרד אינם מבינים בדיוק במה עוסקים עורכי דין גירושין באשדוד, או בכל מקום אחר בארץ, ולכן במאמר הבא נסקור בקצרה את חלק מתפקידיו ומהנושאים המרכזיים בהם מטפל עו"ד גירושין באשדוד.

סוגיית המשמורת

סוגיית המשמרות היא מהמרכזיות שבהן מטפל עורך דין בענייני גירושין באשדוד. למעשה, כל עוד בני הזוג נשואים וחיים ביחד הרי ששניהם מוגדרים בתור משמורנים על הילדים, כלומר אחראיים במידה שווה על גידולם וטיפוחם. אולם עם הפרידה ופירוק התא המשפחתי, יש להחליט על המשמורן ולעומת זאת על ההורה שאינו המשמורן, כאשר הבית של הראשון יהיה עבור הילדים הבית העיקרי, ואילו של השני הבית המשני. מטבע הדברים, לקביעה זו יהיו השלכות רבות על האופן שבו ייראו חיי ההורים והילדים בעתיד, ויש לה גם השפעות כבדות משקל על סוגיית דמי המזונות. כמו כן, עבור ההורה שאינו משמורן יש להחליט על הסדרי שהות, בין אם הסדרים סטנדרטיים של יומיים בכל שבוע וכל סוף שבוע שני, או כל הסדר אחר המבטיח את יכולתו לשמר את הקשר עם הילדים. במרבית המקרים ההורה המשמורן יהיה האם, אך חשוב לציין כי בשנים האחרונות קיימת מגמה ברורה של הליכה בכיוון משמורת משותפת, הן מצד אנשים המחליטים להתגרש והן מצד בתי המשפט. עוד יש לציין כי ההורה שאינו מוגדר כמשמורן אינו פטור כמובן מחובת האפוטרופוס שלו כלפי ילדים.

חלוקת הרכוש

עוד נושא עיקרי בו מטפל עורך דין גירושין אשדוד הוא חלוקת הרכוש. בעיקרון, בהיעדר הסכם ממון יחולק הרכוש שווה בשווה בהתאם לחוק יחסי הממון, הקובע שכל הרכוש שנצבר במהלך החיים המשותף מתחלק חצי – חצי בין הנפרדים. יחד עם זאת, מדובר בנושא רגיש ומורכב אשר יש לו סייגים רבים, למשל טיפול בנכסים שאחד מבני הזוג הביא אל הקשר מלפני הנישואין אך חלה בו כוונת שיתוף, ירושות ומתנות שלכאורה נשארות ברשות בן הזוג שקיבל אותן, נכסים שאינם ברי איזון משאבים, סוגיות הקשורות למיסוי, נכסים של מוניטין וקריירה, נכסים שבוצע בהם פירוק שיתוף, וכן חלוקה של חובות שצברו בני הזוג. עורך דין לענייני גירושן באשדוד מסייע לבני הזוג המעוניינים בהסכם גירושין בביצוע חלוקת הרכוש, או לחילופין מייעץ למרשו ומייצג אותו בדיונים הרלוונטיים מול הצד השני ו/או בערכאות הדנות בנושא, תוך שמירה על האינטרסים שלו וראיית התמונה הרחבה וטובת הילדים.

במה עוד עוסק עו"ד גירושין באשדוד

עורך דין גירושין באשדוד עוסק בעוד קשת רחבה של נושאים, ביניהם צווים זמניים המבוקשים ומוצאים על ידי בית משפטל לענייני משפחה ובית דין רבני, טיפול בכל נושא מזונות הילדים ומזונות האישה, טיפול בנושא חלוקת האבהות, סיוע ביצירת הסכם גירושין מוסכם על שני הצדדים, ועוד. לפרטים נוספים בנושאים אלו, לקבלת ליווי משפטי ולקביעת פגישה ראשונה עם עורך גירושין מומלץ באשדוד, התקשרו לטלפון 08-8678338.

סגירת תפריט